الگوریتم برت BERT

الگوریتم برت BERT و تاثیر آن بر سئو سایت

رعایت الگوریتم های گوگل نتها راه زنده نگه داشتن محتوا می باشد؛ پس برای این که یک وبسایت بتواند به فعالیت خود ادامه بدهد و ربته های نخست گوگل را کسب کند باید این الگوریتم ها را جدی بگیرد. الگوریتم ها که به باغ وحش گوگل نیز شناخته می شوند بسیار متنوع هستند. در این قصد داریم به بررسی یکی از دیدترین و کاربردی ترین الگوریتم ها به اسم الگوریتم برت BERT بپردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

الگوریتم برت چیست؟

سئو سایت چیست و تاثیر الگوریتم ها چقدر است؟ الگوریتم برت بهترین و برجسته ترین الگوریتمی است که گوگل در 5 سال گذشته  ارائه داده است. بیشترین استفاده هوش مصنوعی در الگوریتم برت قابل مشاهده است. به طور کلی BERT توجه بسیار زیادی بر کویری جمله و ارتباط بین کلمات خواهد داشت و مخفف Bidirectional Encoder Representations from Transformers  می باشد. برت آمده است تا زبان مهاوره ای ما را برای گوگل ترجمه کند و کمک کند تا نتایج بهتری برای نمایش داشته باشد. در این حالت تمامی کلمانی که در جملات استفاده می شود اهمیت دارد و گوگل تفاوت میان کلمه اضافه از و در را متوجه خواهد شد.

الگوریتم برت BERT

الگوریتم برت و تاثیر آن بر روی کوئری

همان طور که گفته شد این الگوریتم بر روی مفهوم جمله تاثیر میگذارد. بسیاری از سئو کاران از این موضوع شاکی هستند و می گویند که تفاوتی بین قبل و بعد از پیدایش این الگوریتم ایجاد نشده است. در حقیقت سایت هایی که از عبارات کلیدی 2 یا 3 کلمه ای استفاده می کنند به نسبت شاهد تاثیر پذیری کم تری خواهند بود؛ ولی سایت هایی که دارای عبارات کلیدی چند کلمه ای هستند وجود الگوریتم برت BERT را بیشتر حس کرده اند.

راه کارها برای افزایش رتبه سایت از طریق الگوریتم برت

به گفته گوگل هیچ راه کاری وجود ندارد که شما بتوانید از این طریق از گوگل رتبه بگیرید در حقیقت این الگوریتم آمده است که هدف کاربر را از جستجو بهتر درک کند. تمامی کاری که شما به عنوان سئو کار سایت و یا مقاله نویس سایت باید انجام دهید این است که به نیاز کاربر پاسخ دهید. دقیقا متوجه شوید که کاربر چه عباراتی را سرچ میکند و به دنبال چیست و چرا از سایت شما بازدید می کند. شما می توانید به جای این که به تولید محتوا برای گوگل بپردازید، به تولید محتوا برای کاربر و زبان محاوره ای بپردازید.

بهتر است به جای استفاده مکرر از کلمه کلیدی، از عبارت های هم مفهوم، کاربردی و به جا استفاده کنیم.

شما در سایت ما می توانید شرکت های دیجیتال مارکتینگ شیراز را با آدرس و تلفن ببینید و برای استفاده در کسب و کار خود از انها استفاده کنید.

BERT برای زبان فارسی

در حال حاضر الگوریتم برت BERT برای کوئری ربان انگلیسی فعال است اما گوگل این نوید را به کاربران و فعالان داده است که در آپدیت های جدید برت برای تمامی زبان ها فعال شود. به عبارتی مدل برت را می توان تکامل یافته مدل رنک برین نامید. هر دو الگوریتم در زمینه هوش مصنوعی فعالیت دارند و در یک راستا به گوگل کمک خواهند کرد. طراحی سایت شیراز در بهترین شرکت های شیراز با قیمت های عالی در حال انجام است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *